Monday, June 3, 2013

Saiful Bohari Kes Liwat-Meliwat Dah Kahwin !!



Glamour jugak budak ni selepas kes Tuduh Anwar Meliwatnya... banyak pulak duit nya yer??... Rasanya satu Malaya pun dah tahu (agaknya) macamana lawaknya.. dalam bicara itu puas juga nak tepis soalan berapi dari Ostad Karpal Singh yang bertanya sahkah Solat jika tidak mandi junub? Haa.. amik kau..

Dilihat juga kekamcengan dengan Pemimpin Umeno, Blogger Lucah pro Umeno Papagomol dan juga Zol Nordin pun ada, terasa macam ada unsur ‘Chemistry’ gitu!. Sebab sama-sama galak menghentam Anwar

Seronok juga tengok Ustaz Nasa dah semakin galak pakai songkok itam 6 inci... ala-ala Umeno gitu! Dah tak macam dulu lagi dah.. semenjak balik Ghaza dengan... Haaa! Pok Jib tak der dijemput Ke?


Gambar perkahwinan yang tidak suka dilihat

KUALA LUMPUR: Sekarang musim orang kahwin. Yang suka dilihat adalah gambar Ustaz Azhar Idrus berkahwin tiga. Namun ada satu perkahwinan yang tidak berapa suka dilihat khasnya oleh ahli PAS.

Bekas ahli Majlis Syura PAS, Nasharudin Mat Isa antara
tetamu majlis resepsi Saiful Bukhari

Ia adalah perkahwinan Saiful Bukhari dengan pasangannya Nik Suryani Megat Deraman di Dewan Dataran Karyawan Kompleks Belia Sukan Seksyen 7 di sini malam tadi.

Yang tak suka dilihat adalah tokoh-tokoh yang turut serta di majlis resepsi itu selepas majlis akad nikah di Kuala Terengganu.

Blogger Papagomo turut meraikan Saiful

Dengan bertemakan Garden Wedding, kira-kira 800 pengunjung yang hadir pada majlis tersebut turut dihiburkan dengan alunan music jazz yang dibawa oleh Jimmy and Fans semasa majlis itu sedang berlangsung.

Menurut blog KLpos, antara tetamu kenamaan yang hadir pada majlis tersebut adalah Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob,  Menteri Besar Kedah, Datuk Paduka Mukriz Mahathir, bekas Timbalan Presiden PAS Nasharudin Mat Isa, Naib Presiden Perkasa Zulkifli Noordin dan blogger kontroversi Papa Gomo.
-harakahdaily

@Tetiba teringatkan ada satu Nas yang mengatakan...

Di dalam al-Quran, Surah An-Nur; ayat 26; Allah s.w.t. berfirman yang bermaksud:

“(Lazimnya) perempuan-perempuan yang jahat adalah untuk lelaki-lelaki yang jahat, dan lelaki-lelaki yang jahat untuk perempuan-perempuan yang jahat dan (sebaliknya) perempuan-perempuan yang baik untuk lelaki-lelaki   yang baik dan lelaki-lelaki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik. Mereka (yang baik) itu adalah bersih dari (tuduhan buruk) yang dikatakan oleh orang-orang (yang jahat); mereka (yang baik) itu akan beroleh pengampunan (dari Allah) dan pengurniaan yang mulia”. 

 

No comments:

Post a Comment