Tuesday, April 16, 2013

Sesuatu Yang Sexy dalam "Gaya Sakura Strawberry Roti Krim"



JEPUN: Disebuah kedai Family Mart terdapat sejenis roti snek baru keluaran Hatsune Miku yang diberi nama "Gaya Sakura Strawberry Roti Krim".


Setelah dimuatnaik ke Internet, ramai yang memberi komen dan ada juga yang ketawa sampai guling-guling, ada yang kata "pasti erotik", "Saya mahu makan roti krim strawberi seksi”.  Ramai yang berpendapat  ia adalah satu helah atau cara yang disengajakan untuk mendapat perhatian.

Ia hanya roti ... roti manis dan lazat, tetapi erotik pada semua. Nampak macam serupa, tapi tak sama... Pandai pula memainkan gabungan warna... he3.


Kata seseorang, saya tidak boleh meletakkan jari saya disitu, tetapi saya ingin makan beberapa kali sehari jika saya boleh. Saya rasa saya juga akan menjual beberapa gigi saya untuk mendapatkannya jika ia benar-benar terpaksa... he3.


Untuk lebih trill,  saya akan memainkan jari saya sedikit untuk mengambil krim strawberi yang hangat dan menjilat  jari saya.


Kemudian dengan menggunakan mulut, saya tidak menggigit. Itu hanya akan membuat roti habis dengan cepat. Saya hanya meletakkan dalam mulut supaya roti mula cair di dalam mulut saya dengan sendirinya.... Ohhh Yeahhh.


Bagaimana cara ia dilihat, terpulang kepada anda... 

No comments:

Post a Comment