Sunday, November 3, 2013

PRK Sungai Limau: PR Buat Provokasi??



Nak melawak pun agak-agaklah, jangan sampai tersentuh hati mana-mana pihak. Apatah lagi orang yang telah pergi. Ingatlah kita pun akan pergi juga, entahkan esok, lusa, tulat, tonggeng tak siapa yang tahu.

Aku rasa siapa yang bertanggubjawab ini lebih teruk dari Yahudi!.  

Jangan main taktik kotor

JERAI 2 Nov. - Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi memberi amaran keras kepada jentera parti agar tidak melakukan provokasi melampau termasuk menggunakan taktik kotor menjelang saat-saat terakhir berkempen dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau.

Beliau berkata, amaran tersebut dikeluarkan berikutan wujudnya perbuatan tidak bertanggungjawab menggantung objek berbentuk kaki yang dipercayai mengaitkan bekas Menteri Besar Kedah, Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak di kawasan tumpuan orang ramai.

"Sungai Limau ini merupakan kawasan yang tenang dan kempen berlangsung dalam keadaan baik. Namun, kita mengesan taktik-taktik kotor dimainkan menjelang saat-saat akhir berkempen dan ini sudah tentu tidak baik.


@Ingat juga di negeri Akhirat nanti, semua ini perlu dijawab di Mahkamah Allah nanti. Bertaubatlah sebelum terlambat! Agaknya macamanalah nak minta maaf kepada orang yang telah mati??

No comments:

Post a Comment