Wednesday, May 8, 2013

Cerita Aku dan Gadis Bertali Bra Halus Berwarna Pink!




Suatu petang aku singgah di sebuah kedai serbaneka berhampiran rumahku, kerana hendak mencari makanan ringan dan roti. Semasa hendak membuat pembayaran di kaunter, aku telihat seorang gadis yang sibuk mencari sesuatu. Setelah membuat pembayaran aku beredar melalui kaki lima kedai.

Sambil berjalan aku terdengar ada suara yang memanggil aku. Aku menoleh ke belakang, rupanya gadis yang kulihat semasa di kedai tadi.

“Abang, dah lama dah saya nak bagi benda ni kat abang”, kata gadis itu.
“Apa benda nya”, aku bertanya.
“Surat saman kot, nanti saya baca”. Sambung gadis itu.

Sambil membuka surat itu, aku menghampirinya, sengaja aku letakkan sebelah tangan di bahu gadis itu. Aku nampak dia seperti terkejut, tapi tidak pula membantah. Melihat akan reaksinya dan tidak pula marah, aku lebih berani lagi sambil memicit bahunya. Ku lihat dia mengeliat kesedapan, sambil memicit bahunya lagi aku terlihat tali halus branya yang berwarna pink itu dan kelihatan juga pangkal dua gunung berapitnya yang mekar dan putih gebu.. dalam hati berkata, wow! Comelnya gadis ini...

Setelah surat itu dibuka, gadis itu membaca sambil terketar dan bercelaru sambil mengatakan aku disaman kerana memandu melebihi had laju. Aku buat tak endah saja. Sempat juga aku membuatkan love bite pada lengan kiri gadis itu. Beraninya aku!

“Bang tak baik bang, nanti orang tengok”, kata gadis itu dengan lembut.
“Alah, apa salahnya... sikit saja”. Kata aku. Aku melihat dia makin manja!
“Nanti kalau saya buat lagi banyak love bite kat abang, kata saya melebih pulak.. malulah saya..”, balas gadis itu sambil meminta diri dan berjalan berlalu pergi.
“Tak apalah, nanti bila-bila kalau rasa sunyi, contack abang ya!.” Aku berpesan..
“Errrr.. siapa nama ya?... beraninya aku, berbuat begitu pada gadis yang aku sendiri tidak mengenalinya...

Sambil memberitahu nama dikejauhan antara dengar dan tidak... tiba-tiba aku terjaga dari tidur... laaaa aku bermimpi rupanya!. Astaffirullah HalAzim!

Aku melihat jam yang menunjukkan pukul 5.30 petang. Aku bingkas bangun mandi dan kerjakan solat Asar. Aku rasa berdosa kerana telah curang pada isteriku yang baik. Tapi itu hanyalah mimpi!

No comments:

Post a Comment