Monday, May 13, 2013

Kes Liwat II: Bapa saiful Kata Ini Kompirasi Jahat Yang Dirancang Untuk Penjarakan Anwar





Dulu cakap lain, sekarang dah lain..
Flip-Flop, Flip-Flop..Mana satu yang betul, mana satu yang palsu..
Perkara ini dah berjalan di Mahkamah,
Perbicaraan dapati OKT tidak bersalah.. namun,
AG telah pun buat rayuan semak kes dan akan didengar pada 22 Julai..
Biarlahlah Mahkamah yang tentukan..

"Ini adalah konspirasi politik jahat yang diatur untuk menjatuhkan dan mengheret kembali Anwar ke penjara," katanya.

Mengulas lanjut, kata beliau, kenyataan yang dibacakan oleh mereka kepada media sebelum ini telah dirancang dan didalangi oleh pegawai khas pemimpin kanan negara dan seorang peguam.

"Saya percaya anak saya telah dipergunakan oleh pihak tertentu untuk kepentingan politik mereka, percakapan yang dibuat pada media juga telah diatur dan dirancang.

"Saya hanya baca skrip tersebut disebabkan perasaan sayang saya kepada anak (Saiful), namun setelah lama saya berasa bersalah dan tak tenang. - Azlan
Baca sini


No comments:

Post a Comment