Friday, May 3, 2013

Najib Kata Yakin Bn Menang, Tapi Gelombang Kebangkitan Rakyat Disana Sini..



Ramai pemimpin BN yang terasa sakit dihati dengan kajian yang buat oleh UMCEDAL. Malah Najib menafikannya dan mengatakan beliau ada membuat penyelidikan sendiri dan melalui tinjauan yang dibuat oleh pihak BN... BN masih lagi diterima rakyat.

 

Kajian yang dibuat oleh Pusat Kajian Pilihan raya dan Demokrasi Universiti Malaysia (UMCEDEL) mengumunkan kajian mereka yang 43 peratus pengundi di negara ini berpendapat Anwar Ibrahim lebih layak dilantik menjadi PM Malaysia berbanding 39 peratus untuk Najib Razak [Rujuk]. Berdasarkan kajian ini TV Thai menyiarkannya tetapi tidak disiarkan di media arus perdana Malaysia.

Najib juga pernah bersetuju dengan kajian UMCEDELyang memihak kepadanya, tapi tidak kali ini....


Petikan dari Minit Mesyuarat Kumpulan Tegar Siri 4/2012

 <Pengerusi meminta Datuk Dr Sidek Baba ketuai sekumpulan pemikir bagaimana mahu pecahkan Pakatan Rakyat dan Anwar disisihkan oleh Pimpinan Pakatan yang lain. Dr Ramzan di Pejabat Tun akan membantu Dr Sidek.

Tuan Majid Daud diminta bina satu team bukan dari kalangan Pemuda UMNO untuk halang dan ganggu pergerakan Anwar dengan Bas Keadilan. Gunakan apa cara untuk memperlahan gerakan beliau. Elak dari berlaku pertembungan dua kumpulan kita dan mereka kerana kumpulan penyokong Anwar terlalu besar. Ini mungkin membahayakan kumpulan kita. Jika apa-apa berlaku tidak tidak akan bertanggung jawab dan kita tidak akan mengaku mereka dari kumpulan kita.>

Menggunakan Majlis Profesof Negara pula..
Lihat siapa dibelakang MPN..


dan... laporan pun keluar...

Lihat foto ini yang membuatkan pemimpin BN tak lena tidur..
Sambutan Untuk BN..

Ceramah BN di JB
Apa khabar kerusi semua! Donald Lim di Selayang
TPM di Perlis
Sambutan Untuk Pakatan Rakyat...
TGNA di Putrajaya
DAP di Gelang Patah  Johor




No comments:

Post a Comment