Sunday, March 31, 2013

Bloger Papagomo Terus Dedahkan Siri Video Salahlaku Moral Yang Dikaitkan Dengan Tokoh Pembangkang

Sedutan vodeo yang dikaitkan dengan Anwar



Nampaknya bloger papagomo terus terusan meyakinkan pembaca blognya tentang salahlaku moral yang dikaitkan dengan tokoh pemimpin politik pembangkang Anwar Ibrahim. Siri demi siri akan diterbitkan. Ada juga yang persoalkan, kenapa tidak dikeluarkan saja kesemua sekali video seks nya, tidak kiralah 10 atau 20! Tidak ketahui apa sebabnya mengapa beliau tidak bertindak membantu ‘mangsa’ supaya membuat laporan polis supaya kertas siasatan boleh dibuka dan biarlah Mahkamah pula menjalankan tugasnya.

Papagomo mati-matian mengatakan Anwar terlibat dalam salahlaku ini, manakala Anwar juga bermati-matian juga mangatakan ini semua kompirasi untuk menghancurkan karier politiknya, tambahan pula bahang PRU-13 semakin hampiri tarikh 30 April ini. Berikutan itu laporan polis telahpun dibuat.

Apapun, perkara yang benar pastinya akan hadir juga. Tiap kesalahan itu pasti ada hukumannya, tidak didunia akan menanti pula di akhirat. Itu pasti!

Papa Gomo dedah episod ketiga video
KUALA LUMPUR 29 Mac - Pemilik blog, Papa Gomo malam ini, mendedahkan episod ketiga klip video perbualan mesra yang didakwa antara seorang pemimpin politik pembangkang dengan seorang lelaki lain yang tidak kelihatan di dalam sebuah bilik dipercayai bilik hotel.

Klip video berdurasi dua minit 32 saat itu merupakan sambungan kepada siri pertama dan kedua video sama yang disiarkan pengendali blog berkenaan dalam tempoh kira-kira dua minggu lalu. Video itu disiarkan menerusi http://www.papagomo.com.

Menurut pengendali blog berkenaan, pendedahannya menerusi video itu bukanlah fitnah kerana beliau mempunyai pengakuan lelaki yang dikaitkan di dalam video tersebut yang tidak boleh disangkal pemimpin politik pembangkang berkenaan.

Malah katanya, beliau masih lagi menunggu pemimpin politik pembangkang itu membuat laporan polis berhubung pendedahannya menerusi video tersebut.
Tambahnya, laporan polis itu pastinya akan membuka kepada siasatan lanjut seterusnya mendedahkan dengan lebih luas berhubung isu video tersebut.

No comments:

Post a Comment