Sunday, March 17, 2013

Payah Sangat! Kahwin Dua2 Sekali, Habis Cerita..


Thumb up beb!


Winchai, 24 tahun dari Samut Songkram, kehidupannya menjual barangan terpakai telah berkahwin dengan 2 kembar seiras, Ms Sirintara dan Ms Thipawan 22, sekaligus. Kadang-kadang seperti kata P. Ramlee menjawab teka-teki dalam filem Nujum Pak Belalang.

Winchai telah berkahwin dalam satu upacara untuk pernikahan itu secara serentak. Winchai mengatakan bahawa dia tidak melihat banyak masalah dalam melakukan tugas perkongsian dengan 2 isterinya.

Beliau berkata bahawa dia telah berkawan baik dengan gadis kembar tersebut sejak mereka masih kanak2 lagi. ketika saya dewasa, saya berlajan melalui hadapan rumah mereka dan bertanya diri sendiri yang mana satukan pilihan saya. Saya tiak dapat menahan kecewa, akirnya saya mengatakan saya cinta kamu berdua dan ingin berkahwin dengan kamu berdua.

Pada awalnya tidak  mudah dengan jiran mengata, tepi keluarga kembar itu memahami dan bersetuju, mereka hanya mencintai hanya seorang jejaka.

Wincai hidup dengan kedua gadis kembar dirumah keluarganya setelah berkahwin. Ibunya telah menyiapkan dua buah bilik untuk mereka. Ketika aturan giriran, winchai berkata tentu saja tidak ada masalah. 3 malam dengan tiap seorang dan malam sabtu dia akan tidur dengan keduanya. Emmm.. syok nye ko!

No comments:

Post a Comment