Sunday, December 22, 2013

Akibat Nasi Kangkang



Nasi. Makanan Ruji Rakyat Malaysia


Beringat Dulu sebelum bertindak...

Sebelum ‘terlajak’ mengenakan ilmu hitam kepada suami, ikuti dulu pengalaman yang diceritakan oleh seorang Ustaz pengamal Pengubatan Rawatan Islam. Kisah isteri mengenakan Nasi Tangkas atau Nasi Kangakang kepada suaminya. Tindakan seorang isteri memberi makanan kotor dengan memasukkan kotoran darah haid bercampur air mani yang menitik dalam periuk nasi hasil pengewapan yang masih berasap dicelah kangkang sambil membaca mentera.  

Akhirnya...

“Kelihatan seorang wanita berselimut paras dada terbaring mengiring mengadap ke dinding. Keadaannya sangat menyedihkan, wajahya penuh dengan bintil-bintil yang menggerutu. Matanya terperosok ke dalam manakala tulang pipi membojol seperti bongkah batu yang membayang dipermukaan tanah. Badannya pula kurus cengkung dan kepala separuh botak menandakan dia sudah lama menderita. Bau yang agak busuk dari alat sulit yang keluar lendir bercampur nanah. Apabila saat mengahadapi sakaratul maut, sering meracau2 sambil memohon keampunan pada suaminya. Ditambah lagi dengan dosa berzina dengan 3 orang lain”.


@Nasihat kita JANGAN KITA AMBIL SYAITAN MENJADI PENOLONG KITA !!!. Jangan sesekali percaya pada KHADAM atau PENDAMPING !!!. Jangan BERJANJI DENGAN SYAITAN, BILA MEREKA MEMBERI KITA SEDIKIT HARTA !!!!. Kalau tak dapat kita, isteri, anak, cucu dan keturuanan kita di kerjakannya. Jin Saka hidupnya lama, sekurang kurang umur nya 1000 tahun atau lebih. Bermakna anak anak anda, cucu-cicit anda TIDAK SELAMAT !!!. Kebiasaannya 7 keturunan anda dalam “target” mereka !!!. Andaian kita, Manusia hidup 100 tahun (lebih kurang )…7 keturunan 700 tahun. Jin Saka hidup 1000 tahun, sekali hidup!. Mereka bolih bermohon kepada Allah swt, 1 kali lagi Untuk Muda Semula….jadi mereka bolih berumur setua 1800 tahun atau 2000 tahun !!!.

No comments:

Post a Comment