Saturday, December 7, 2013

(Gambar) Lihat Siapa Yang Buat Kenyataan Bangsat?



Yes! Yes! Betol tak cakap aku... apa yang aku tersirat sudahpun tersurat!
Tak caya? [Klik Sini Dulu]



Contoh ayat-ayat cinta bodek 1..

Katanya, penggunaan jet peribadi oleh pasangan hidup Datuk Seri Najib Razak itu untuk tujuan keselamatan semata-mata.

“Kalaulah apa-apa terjadi kepada tubuh badan dan keselamatan isteri perdana menteri sudah tentu bebanan emosi kepada perdana menteri kita, dia (Najib) kena fikir 27 bilion, huih, sayang o," katanya ketika membahaskan usul ekonomi yang dibawa perwakilan Umno Kelantan.

Affendi sekali gus mengkritik pembangkang yang didakwanya banyak membuat tohmahan kepada pasangan negara itu kebelakangan ini.

Contoh ayat-ayat cinta bodek 2..

"Semalam presiden kita sanggup tinggalkan kita di dewan ini. Hanya setahun sekali kita berhimpun tetapi beliau tetap melawat tempat banjir," kata beliau dalam satu sidang media di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) hari ini.

Tambah Shahrizat, dewan persidangan lengang kerana ramai menteri, ahli Parlimen, ADUN, ketua bahagian dan perwakilan terutamanya dari Pahang, Terengganu dan Kelantan menumpukan aktiviti bantuan di kawasan terlibat.

Lihat sini juga ayat Mengutuk orang...

"Saya nak tanya mana dia pembangkang? Dari apa yang saya dengar ahli parlimen Kuantan, Fuziah (Saleh) sibuk di Parlimen dan tidak kelihatan di mana-mana kawasan bencana," kata beliau.

Tak payahlah cakap banyak... biar gambar saja yang berbicara...













Foto : FB YB Fuziah

Sekarang siapa sebenarnya yang membuat kenyataan yang BANGSAT? Memfitnah kononnya Ahli Parlimen Kuantan, YB Fuziah Salleh tidak kelihatan di mana-mana kawasan bencana ternyata satu kenyataan BANGSAT.

http://greenboc.blogspot.com


No comments:

Post a Comment