Monday, September 16, 2013

Kisah Benar: Derita Jadi Isteri Kedua

Hanim


Itulah nasib yang terpaksa diterima oleh seorang isteri juga seorang mualaf. Mangsa yang mahu dikenali sebagai Hanim, 32, berkata, dia mengenali lelaki berusia 50-an itu pada 2005 kerana belajar pencak silat daripadanya.

“Ketika itu, saya baru bercerai dengan suami pertama dan tidak lama kemudian saya berkahwin dengannya selepas diyakinkan bahawa pernikahan kami hanya semata-mata kerana Allah SWT,” katanya.

Dijadikan sebagai isteri kedua kerana isteri pertamanya dah tak boleh nak ‘service’. Bila rasa nak lepaskan hajat, dicarinya isteri kedua ini dan mintak layanan first class! Nampak macam alim lagaknya, tapi jalan belakang pun ditaruk jugak.   

Biasalah baru kahwin semuanya okay, tapi bila dah bosan ada sajalah salah yang dicarinya. Setiap hari pasti tangan atau kaki yang akan singgah.  Selepas tidak tahan dikasari, termasuk pernah dipukul lebih 20 anak murid lelaki itu kerana dituduh bersekedudukan dengan lelaki lain.

“Dia berperwatakan seperti ustaz dan memberitahu mengahwini saya semata-mata kerana Allah, namun selepas berkahwin saya bukan saja dicaci hampir setiap hari, tapi turut dipukul, disepak dan kepala saya pernah dihentak dengan penukul.” – Hanim
Akibat kena belasah
Lihat video pengakuan dari mangsa;



Sumber;hmetro.com

@Petua cari laki;
[1]. Pilih yang tak tinggal sembahyang, miskin pun takde hal. Duit boleh cari.
[2]. Penyayang/patuh terutama pada ibu sendiri. Bila hormat ibu, otomatik yang lainnya.
[3]. Jangan cari yang pandai silat, tae kwan do dan sebagainya. Panas baran!

No comments:

Post a Comment