Tuesday, September 10, 2013

Laki Di Penjara, Gersang Isteri Macamana?





Masalah Global!, asal saja bernama manusia hidup pasti ada keinginan dan keinginan yang paling atas adalah nafsu. Raja bagi segala nafsu adalah shahwat. Tidak kira kelas jantina, samada lelaki, wanita mahupun pondan. Apabila shahwat memuncak, maka dosa pahala tidak dapat dibezakan lagi... Alang-alang iman takat senipis kulit bawang! kelautlah jawabnya. Apatah lagi mendapat sokongan padu dan galakan dari mahluk Allah juga yang digelar Iblis! Maka mudah baginya untuk mendapatkan seorang lagi downlinenya...

Ada baiknya fikirkan cara bagaimana untuk atasi masalah sejagat ini, nafkah zahir mungkin boleh dipohonkan bantuan, BR1M misalnya. Sebagaimana menggambarkan kemurahan hati seorang PM yang sudi membantu rakyatnya RM500 sorang walaupun tidak pernah rakyat memintanya, dan keiklasan itu diterjemahkan pula dengan menaikkan harga minyak 20sen baru-baru ini. Maka makin sayanglah segala rakyat jelata kepadanya... huhu.

Berbalik kepada nafkah tadi... Bagaimana pula dengan nafkah batin? Siapa yang boleh membantu? Takkan nak harapkan PM juga! Korang bolehlah ketawa sebab belum kena batang hidung sendiri!

Apakata pihak penjara cuba menghalalcara kaedah seorang model cantik, Vanny Rossyanne yang sering datang ke Penjara Cipinang untuk melayan kekasihnya Freddy Budiman (banduan kaya), tiga kali dalam seminggu. Awesome!

Jangan pula ada yang gatal tangan memasang CCTV!. Serius.

Isteri banduan dicekup khalwat

KLUANG – Ketiadaan suami akibat dipenjara atas kesalahan dadah menjadi ‘tiket’ buat seorang isteri berlaku curang bersama kekasihnya.

Bagaimanapun tindakan wanita berusia 29 tahun itu terbongkar apabila dia dicekup bersama teman lelaki di rumahnya di sini, semalam.

Kelakuan sumbang yang difahamkan berlaku sejak lebih sebulan lalu oleh penduduk setempat yang pada mulanya menyangka lelaki terbabit adalah suaminya.

Pegawai Tadbir Agama Daerah Kluang, Khalil Md Noor berkata, berdasarkan laporan yang dibuat, satu pasukan anggota penguat kuasa Jaij melakukan serbuan ke rumah wanita terbabit. Baca selanjutnya [di sini].

No comments:

Post a Comment