Saturday, September 7, 2013

Tuntut Seks 6 Kali Sehari – Mengarut! Kata Madeleine


'Madeleine'

Susulan berita lelaki Bosnia yang perasan bagus... dituduh pula amoi ni gila seks!

“Ia satu penghinaan, tuduhan melampau dan tidak masuk akal,” kata wanita yang didakwa bekas teman lelakinya mempunyai keinginan seksual tinggi kerana melakukan hubungan kelamin sehingga enam kali sehari dengan setiap sesi selama satu jam.

Wanita berumur 29 tahun itu yang mahu dikenali sebagai Madeleine, berkata dakwaan bekas teman lelakinya, warga Bosnia Ervin Ahbabovic, 41, amat menjatuhkan maruahnya kerana ramai memandang serong terhadapnya dan menganggap dia gila seks.

Ekoran kes tersebut dia telah melantik peguam bagi menepis dakwaan bekas kekasihnya Ervin Ahbabovic, 41,

“Tindakan lelaki itu yang menyaman saya selepas berpisah hampir setahun ini amat mengejutkan. Tidak sangka selepas menyepi sekian lama, dia muncul dengan tindakan saman serta memalukan saya. Dakwaan Ervin menyatakan saya kerap mencari peluang untuk bergaduh serta hanya mempergunakan dia untuk keinginan seksualiti rekaannya semata-mata,” dakwa Melanie.

“Saya tertekan dan malu dengan berita itu, lebih buruk lagi, beberapa rakan perniagaan sudah menarik balik kontrak perjanjian yang ditandatangani sebelum ini, sekali gus menutup periuk nasi keluarga saya,” katanya pada sidang media semalam.

'Madeleine' tengah
Rabu lalu, Ervin memfailkan saman menuntut ganti rugi sebanyak RM600,000 di Mahkamah Sesyen, di sini, terhadap Madeleine dan mendakwa dia dipergunakan bekas teman wanitanya itu.

Dalam penyata tuntutannya, Ervin mendakwa dia dipergunakan Madeleine bagi memperoleh anak lebih baik berbanding sperma warga tempatan atas persepsi genetik orang Eropah mempunyai kualiti tiada tandingan, juga dipandang hebat. 

sumber dari hmetro


No comments:

Post a Comment