Friday, September 20, 2013

[18sx] Miley Cyrus Buat Aksi Tak senonoh Dalam Video Terbarunya



Budak Nakal: Miley Cyrus atau pemegang nama Miley Ray Cyrus adalah seorang pelakon Amerika dan artis rakaman. Anak perempuan kepada penyanyi Country Billy Ray Cyrus, beliau memegang peranan kecil dalam siri televisyen Doc dan Big Fish dalam  filem di zaman kanak-kanaknya. Pada tahun 2006, Cyrus meningkat terkenal sebagai idola remaja selepas dibuang dari siri televisyen Hannah Montana di Disney Channel.

Selepas menandatangani kontrak rakaman dengan Hollywood Rekod pada tahun 2007, dia dibebaskan dari Hannah Montana. Album itu laris sebanyak tiga juta salinan di Amerika Syarikat, dan menghasilkan Billboard Hot 100 top-ten dari single "See You Again". Itu cerita dulu...

Dalam impian meniti kemilangan, dalam klip video terbaru, Cyrus, 20, beliau dilihat sepenuhnya berbogel, berbuai pada bebola besi dan dia kelihatan menangis.

Ia tidak masuk akal: Cyrus telah berkata bahawa album ini adalah sesuatu yang peribadi.

"Saya rasa seperti saya benar-benar boleh menjadi diri saya sendiri," katanya kepada Billboard. "dan saya rasa mungkin boleh dikatakan bahawa ini adalah muzik saya sekarang."

Di Anugerah MTV Muzik Video bulan lepas, aksinya berduet bersama Robin Thicke yang kelakuan yang tidak senonohnya menjadi perbualan hangat.

"Saya dan Robin, sentiasa berkata," Anda tahu kami telah membuat satu sejarah" jelasnya. "Orang ramai masih lagi bercakap mengenainya!"

The Parents Television Council has called for "heads to roll" at MTV after Miley's controversial performance.


Video Miley Cyrus - Wrecking Ball

No comments:

Post a Comment