Thursday, May 2, 2013

Balik mengundi! Jangan biar warga asing tentukan kerajaan


Siapakah mereka.??
datang melancong ramai2 dekat dengan musim pilihan raya


TEMERLOH: “Jangan biarkan keputusan pilihanraya umum ke 13 dicuri. Tiada cara lain. Anda mesti balik mengundi!” – Begitulah kata-kata Ketua Penerangan PAS Pusat Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man di Facebooknya hari ini.

Harakahdaily hari menerima menerima dua keping gambar menunjukkan kebanjiran warga Bangladesh dan Myanmar di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) sejak semalam dan pagi ini.
Siapakah mereka ini yang datang dengan topi BN, 
kawalan penuh polis di lapangan terbang kita

Apakah kebanjiran pelancong dari Bangladesh dan Myanmar ini pada masa getir tiga hari sebelum pilihanraya umum ke 13 ada muslihat lain?

Di Johor, kubu kuat Umno, Pakatan Rakyat semakin mendapat sambutan luar biasa – dengan anggaran 60,000 ke 100,000 setiap ceramah perdananya.

Semalam di Sutera Mall, lebih 80,000 rakyat Johor datang mendengar ceramah Pakatan Rakyat.

“Tiba-tiba masa ini kita mendapati banyak pula pelancong dari Bangladesh dan Myanmar yang masuk ke negara secara luar biasa ramainya.

"Rakyat kena balik mengundi. Elakkan pihak yang tidak sepatutnya menentukan masa depan negara, mencuri keputusan PRU13 milik rakyat Malaysia. Hanya rakyat Malaysia yang berhak tentukan keputusan PRU13!” kata Tuan Ibrahim yang dihubungi Harakahdaily sebentar tadi.

No comments:

Post a Comment