Tuesday, May 28, 2013

Tuah Lelaki Kacak, Popular Setelah Di Usir




Omar Al Borkan Gala, 23, berasal dari Dubai (dan dua rakan-rakan yang tidak dinamakan) menjadikan Emiriyah Arab Bersatu (UAE) topik perbualan paling hangat bulan lalu apabila pihak berkuasa mengusir mereka dari Arab Saudi kerana bimbang kepada kaum wanita yang memikirkan perkara yang tidak bermoral kerana mereka kelihatan terlaku kacak.

Bersama-sama dengan ibu bapa dan tiga adik-beradik, 23 tahun telah berpindah ke Kanada, di mana, sekurang-kurangnya dalam musim sejuk, haba beliau adalah amat diperlukan. Dia telah diwancara oleh media, memberitahu majalah InTouch yang dia diarahkan untuk meninggalkan Saudi, "benar-benar rahmat," sambil menambah, "tawaran telah mencurah2 masuk!"

Reaksi Dunia untuk cerita ini telah menjadi semakin sensasi. Laman Facebook beliau telah mendapat perhatian kira-kira satu juta orang, dan dia mendakwa dia dihujani setiap hari dengan beribu-ribu mesej yang positif.

Namun, beliau bijak menggunakan kelebihan yang ada padanya dengan memilih kerjaya sebagai model. Al Gala juga berbakat sebagai jurugambar, dan penyair.

Satu quote dari laman fb dia. Fuhh! Patut la kena halau... boleh meroyan dan cair hati mana-mana wanita yang suka berangan tu...

“Last night I looked up into the stars and matched each
One with a reason why I love you. I was doing great
untill I ran out of stars”.

Tidak disangka tuah memihak kepadanya apabila menerima hadiah sebuah kereta Mercedes daripada peminat misterinya.

"Saya mendapat Mercedes G55 untuk hari jadi saya dari seorang wanita yang saya tidak ketahui," katanya kepada gushed InTouch. "Ia datang ke tempat saya dan memberitahu, 'Hanya menandatangani dan mengambilnya.' Itulah yang menakjubkan!"

Selain menerima hadiah, Omar juga dikatakan kini mula membina tapak dalam kerjaya lakonan apabila membintangi sebuah filem pendek bersama bintang terkenal Navid Negahban.

Namun Al Gala menegaskan kemasyhuran tidak akan membuatkannya besar kepala, "Saya berterima kasih kepada Tuhan setiap hari".

Jom lihat kacak sungguh ke Al Gala ni...












 Tamat..

No comments:

Post a Comment