Sunday, August 4, 2013

Pelindung Pendatang Haram Makin Kurang Hajar!


Ini Juga Orang..Orang Utan


Pihak berkuasa (baca yang ada kuasa) tidak serius? menangani isu pendatang haram di bumi bertuah Malaysia ini. Malah ada yang bersekongkol, ada pula yang menjadi informer kepada mereka, asal tiap bulan asyuknya lebat. Tak percaya? Pergi saja ke Sri Kembangan dekat UPM Serdang, gerenti 4 lori penuh dijamin boleh dapat. Tapi syaratnya, datangkan agensi luar dari kawasan itu.

Apa pihak berkuasa boleh buat katanya! Dahlah masuk cara haram, kurang hajar pulak tuh. Selagi ada pelindung, jangan haraplah isu ini dapat diselesaikan sampai bila-bila. Hinggakan jika berada di KLCC atau Klang pada hari cuti, rakyat Malaysia sendiri keliru dan bingung..  “Apakah Aku Berada Di Malaysia?” Atau “Tersesatkan Aku?”. Itu realitinya.

Lihat berita dari Metro Ahad 4 Ogos di bawah ini, agak-agaknya apakah tindakan yang boleh diambil kepada pengkhianat ini? Nothing! Jangan sampai pendatang ini masuk rumah dan sembelih sorang dua Menteri, baru nak buat operasi sampai ke lubang cacing! Aloo brader bertindak sekarang!




No comments:

Post a Comment