Friday, April 5, 2013

Anak Sanggup Berbogel Menjadi Model Lukisan Ayahnya Sendiri




Berapa ramai daripada kita yang boleh sanggup mengadaptasikan gambar bogel anak sendiri sebagai lukisan?  Yang menghairankan, perkara ini telah berlaku di negara China. Seorang artis China, Li Zhuangping telah menterjemahkan anak perempuannya Li Qin yang berbogel dalam lukisan minyak bertemakan "Siri Roh Dewi Gunung".

Seperti yang dijangkakan, kejadian ini telah menjadi kontroversi dalam media di China. Li Qin berkata bahawa dia hanya bersedia untuk menjadi model dalam lukisan ayahnya sahaja.


Menurut Li Qin, "Ayah saya telah menyelidik untuk mewujudkan imej Dewi Gunung. Beliau mendapati bahawa saya memiliki keindahan klasik itu dan saya bersetuju untuk melakukan tugas tersebut.”

 
Mereka menjelaskan bahawa ini adalah semata-mata untuk seni dan mereka juga diberikan kebenaran dari isterinya, Li Zhuangping ibu Li Qin


Ada setengah pendapat mengatakan, tubuh wanita itu adalah satu seni. Sama ada anda bersetuju dan menyokong Zhuangping Li dan anak perempuannya, mari kita lihat pada lukisan minyak Li "Siri Roh Dewi Gunung".

Lebih Cool Klik Sini

@aku setuju dengan pendapat ayahnya... memang klasik..  pendapat anda bagaimana?
 

No comments:

Post a Comment