Monday, April 15, 2013

Payu Dara Gergasi Yang Nyaris Meragut Nyawa Ketika Hubungan Intim



(18 sx) Untuk Bacaan Dewasa sahaja!
Dia mendakwa diberkati dengan memiliki dada terbesar di Britain, tetapi Claire Smedley berasa takut dengan buah dada 40MMM beliau akan menyebabkan hubungan bersama kekasihnya terputus. Tiga tahun lalu, dia berpisah dengan teman lelakinya selepas dia hampir mati lemas semasa melakukan hubungan seks.



Claire, 30, kini takut perkara yang sama berlaku kepada teman lelaki terkininya Chris Willgoose, juga 30, yang dia tinggal bersamanya di Derby. Beliau berkata: "Chris suka yang kepada buah dada saya, tetapi saya sentiasa berjaga-jaga selepas apa yang berlaku dimasa lalu.”

Claire yang juga ibu kepada 3 orang anak berkata, dia menuntut seks sehingga 5 kali sehari.

Beliau berkata: "Saya membaca di internet bahawa tahap estrogen yang tinggi boleh membuatkan payudara anda berkembang, jadi saya merasakan bahawa itulah penyebabnya”. "Saya telah berjumpa doktor tetapi mereka tidak tahu apa yang tidak kena. Melihat keadaannya sekarang, saya takut ianya tidak akan berhenti membesar."


Ketika Claire berumur 11 tahun, dia pergi untuk membeli coli pertama dan mendapati dia bersaiz C cup.

"Saya pernah dimalukan, bila seorang pelajar di sekolah membuka klip tali coli saya semasa perhimpunan, manakala kanak-kanak lelaki merenung buah dada saya seolah-olah saya dari angkasa lepas”. "Saya pernah tidur meniarap, dan saya berharap ia tidak akan berkembang lagi."

Semasa Claire berumur 12 tahun, sais payu daranya naik kepada DD cup.



Beliau berkata: "Semua orang selalu fikir saya lebih tua daripada usia saya. Kadang-kadang pemandu bas tidak membenarkan saya membayar harga tambang kanak-kanak - ia sungguh memalukan.."

Pada masa Claire berusia 16 tahun, payu daranya membesar lagi kepada H cup. "Walaupun saya tidak suka buah dada saya, tetapi ia adalah sebahagian daripada saya”.

Diusia 18 tahun, buah dada beliau telah berkembang kepada J cup.

Beliau berkata: "Saya melihatnya seperti tidak masuk akal, walaupun saya sentiasa menjadi mangsa renungan dari lelaki, saya sangat-sangat berharap pertumbuhan berterusan itu telah berakhir kerana saya mula menjadi takut.. Saya tidak tahu apa yang saya akan lakukan jika ia terus berkembang”. Kerana ancaman sebenar bukan kepada dirinya, tetapi kepada teman lelakinya.

Ketika Claire meningkat usia ke-27, bekas teman lelakinya Mark 27, hampir meninggal dunia ketika dia lemas dicelah dadanya yang berukuran 40LL itu.


Beliau berkata: "Biasanya, dia suka apabila saya tonyohkan ke mukanya, sambil meronta-ronta dan saya menganggap dia begitu teruja, jadi saya teruskan untuk beberapa minit lagi, kemudian saya mendapati dia berhenti bergerak”.

Pada masa itu Mark  tidak boleh bernafas. Claire berkata: "Saya panik dan bercadang untuk memanggil 999, tapi  saya bersyukur kerana dia mula sedar kembali dalam keadaan terpinga-pinga. Kemudian dia duduk dan terbatuk, saya begitu lega..."

Selepas pengalaman yang hampir meragut nyawa Mark, Aktiviti seks mereka dilakukan dengan berhati-hati. Pasangan itu berpisah tiga bulan kemudian, manakala dada Claire menunjukkan tiada tanda-tanda bahawa ia akan berhenti membesar.

Apabila Claire berjaya menjalinkan hubungan dengan Chris Willgoose, yang dia berkahwin ketika berumur 21 tahun. Tetapi tidak lama kemudian mereka berpisah.


Claire, yang kini mempunyai tiga orang anak dengan Chris - berusia tiga, enam dan sembilan, berkata: "Saya tahu Chris suka buah dada saya, tetapi saya tidak boleh meletakkan hidupnya pada risiko. Oleh itu, kami mengambil langkah berjaga-jaga keselamatan di mana dia akan ketuk kaki saya jika ia telah berasa puas dan saya akan menghentikan aksi posisi itu”.

Claire, yang mempunyai dada 40MMM dan yang terbesar di Britain berkata, dia telah mula menceburi kerjaya sebagai model. Beliau telah mengambil bahagian dalam 10 Photoshoots tanpa baju dengan bayaran £150 untuk satu laman web, dan kini berharap untuk menakluki Eropah pula dengan aset yang dimiliki itu. "Saya telah mempunyai banyak peminat di Jerman, jadi saya akan menjadi glamor di sana." Kata Claire.


Claire mendedahkan bahawa mempunyai buah dada yang besar adalah tidak semudah yang disangka. Beliau berkata: "Saya mengalami kesakitan sepanjang masa apabila melakukan perkara-perkara yang mudah, seperti mengikat tali kasut saya atau berjalan bersantai bersama anak-anak adalah mustahil..

Beliau berkata: "Kadang-kadang saya terfikir untuk membuat pengurangan saiznya, tetapi saya tahu, pertamanya saya perlu untuk menurunkan berat badan saya dahulu”.

Sementara itu teman lelakinya Chris bersedia untuk menyokong apa jua keputusan yang Claire buat. Beliau berkata: "Jelas sekali saya sukakan dada Claire - Tetapi saya akan menyokong apa jua keputusan yang dibuatnya kerana saya hanya mahu dia menjadi selesa”. Katanya mengakhiri perbualan.

Lagi kisah: payu dara gergasi..

No comments:

Post a Comment