Thursday, April 4, 2013

Meninggal Dunia Setelah Mengadakan Seks Dengan 5 Wanita Sekagus!




Seorang ahli perniagaan Nigeria, Uroko Onoja, meninggal dunia selepas mengadakan hubungan seks dengan 5 isterinya.

Kejadian itu berlaku pada hari Selasa minggu lepas, apabila lelaki itu pulang ke rumahnya pada lewat malam dan mengadakan hubungan seks dengan isterinya
Yang bongsu seperti laporan daripada harian post.

Setelah kembali dari perjumpaan dengan masyarakat pada jam 3 pagi, beliau terus ke bilik isteri termudanya. Bagaimanapun, menurut wanita muda ini, dia dan isteri2nya yang lain telah bersepakat menuntut supaya suami mereka mengadakan  hubungan seks dengan mereka semua sekali gus. Untuk menakut-nakutkan mangsa mereka bersenjatakan pisau dan kayu.

Beliau terus diarahkan supaya melakukan hubungan seks bermula dengan isteri termuda dan terus dalam susunan menaik sehingga yang tertua. Apabila wanita kelima menuju ke katil, mereka menyedari bahawa dia telah berhenti bernafas.

Isteri bongsu berkata, "Tiba-tiba, suami saya berhenti bernafas, dan mereka semua masih ketawa, tetapi apabila mereka gagal untuk memulihkannya, mereka semua panik dan berlari ke dalam hutan."

Setelah upacara pengkebumian selesai, Ketua kampung, Okpe Odoh berkata perkara itu telah dilaporkan kepada polis dan siasatan sedang berjalan. Masyarakat turut membantu polis mencari isteri yang telah melarikan diri itu. Dua daripada mereka telah ditangkap setakat ini. Uroko dianggap bahawa seorang (digambarkan sebagai dermawan yang "menyumbang secara positif" kepada pertumbuhan komuniti mereka), 

Isteri?



No comments:

Post a Comment