Tuesday, April 30, 2013

Calon BN JB Shahrir berceramah dihadapan ‘kerusi kosong’





Apa sudah jadi ni... biasanya kebelakangan ini majlis bersama kaum tionghua mesti meriah jika ada jamuan makan macam PM Najib buat dekat KLang, Rawang... ribu riban pakat datang meriahkan suasana. Kutuk2 sikit Pembangkang, hanya dialah yang terbaik dan pandai jaga rakyat 1Malaysia.

Perkara sama juga terjadi pada orang kuat MCA di Selayang.. malangnya bila perut dah kenyang... semua pakat cabut lari, yang tinggal hanyalah para kerusi yang setia...


Donald Lim beramah mesra dengan kerusi..






Shahrir berceramah dihadapan ‘kerusi kosong’

JOHOR BARU, 29 April — Calon Barisan Nasional (BN) di kerusi Parlimen Johor Baru Tan Sri Shahrir Abdul Samad berucap dalam satu majlis dengan dewan yang hampir kosong apabila hanya kurang 100 sahaja penduduk Cina dari Taman Century  di sini yang hadir semalam.

Shahrir yang merupakan ahli Parlimen di kawasan yang dikenali sebagai “sting garden” oleh penduduk temapatan sejak enam penggal itu juga dilihat gagal menarik kelompok masyarakat Cina dalam program anjuran parti komponen BN, Gerakan.

Malah, bekas Timbalan Perdana Menteri Tun Musa Hitam, yang dijadualkan akan berada di sana, juga tidak muncul.

Program yang dijalankan di Dewan Persatuan Wushu Hua Tiong itu turut menyaksikan kerusi kosong gagal dipenuhkan walaupun penganjur turut menyediakan jamuan bagi hadirin.
Baca sejanjutnya di sini

No comments:

Post a Comment