Thursday, March 21, 2013

Anwar saman Papa Gomo RM100 juta




Masa sudah tamat tempoh...
Rayuan tidak akan dilayan lagi, jumpa saja di mahkamah nanti. Kita lihat siapa yang akan kena getah. Samasa jari yang pandai menari atau lidah yang pandai berjoget!.

Andaikata Logiknya jika aku rasa bersalah, aku akan diamkan saja macamana kes Taukey Karpet dan Mendiang PI Bala lakukan satu ketika dulu... 


Untuk makluman Dato Sri Anwar Ibrahim hari ini saya telah pun terpancut kerana sekian lama air saya tertunggak menantikan saman dari Dato Sri. Tak disangka hari ini ianya keluar terpancut melimpah limpah dengan amaun RM 100 juta dari Anwar Ibrahim.” - PapaGomo



Anwar saman Papa Gomo RM100 juta

KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan dirinya dengan seorang lelaki, minggu lalu.

Writ saman itu difailkan di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi dengan menamakan pemilik dan pengendali blog tersebut yang dikenali sebagai Wan Muhammad Azri Wan Deris sebagai defendan.

Menurut peguam R. Surendran, tindakan saman itu diambil selepas tamat notis 48 jam yang diberikan kepada Papa Gomo, yang telah dihantar kelmarin.

Menurut Surendran, Anwar mengambil tindakan saman ke atas defendan kerana menyiarkan perkataan dan gambar di laman blognya bahawa terdapat video seks Anwar dengan lelaki gay.

"Defendan dengan lantang dan jahat mendakwa lelaki dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim. Ini adalah penipuan yang amat besar dan serius dan fitnah jahat oleh blogger Umno," katanya.

No comments:

Post a Comment