Wednesday, March 27, 2013

Video Seks Nurul Izzah, Khalid Ibrahim, Azmin Ali & Tuan Guru Nik Aziz Dibongkarkan Menjelang PRU ke 13?




Lain yang diPinang, lain pula yang diNikah, Lain yang ditembak, lain pula yang kena! Kan pening tu? Rakyat mengharapkan bilalah PM Najib nak umumkan pembubaran Parlimen, Bila tarikh pencalonan dan bila pula tarikh membuang undi, lain pulak yang timbul. Macam2 hal lah dah jadi kat Malaysia ni….

Tak puas dengan penyebaran gambar yang kononnya mirip Ketua Pembangkang Malaysia, Anwar Ibrahim dengan lelaki gay… kini timbul pula gosip2 politik yang mengatakan akan keluar pula video seks yang melibatkan anaknya pula, Nurul Izzah binti Anwar Ibrahim…

Selain video seks Nurul Izzah (ahli parlimen Lembah Pantai), dikatakan video seks Khalid Ibrahim, video seks Azmin Ali juga akan sedang dipersiapkan dan bakal digunakan dan dibongkarkan menjelang Pilihanraya Umum ke 13 kelak. Aduyai… abis dalam kain orang diselaknya. Ini orang ke ape ni… atau mungkin syaitan merah serampang tiga?



Adakah, semakin dekat dengan Pilihanraya Umum ke 13 kebanyakan pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat akan dipalitkan dengan skandal seks? Nampaknya Tun Guru Nik Aziz pun tidak terlepas, terpalit sama dengan projek terbaru menjelang PRU ke 13 ini. Di Mekah al-Mukarammah pula tu! 

Korang minat sangat nak tengok video seks yaa! 
Meh sini tengok... Memang muka tak malu, selamba je..Main depan Publik pula tu. KlikSini

Udah-udah la tu... macam dah tak ingat akirat dah ... Rakyat Malaysia dah muak dengan semua benda neh. Berpolitiklah secara matang, cerdik dan berakal sikit. Nak jadi pemimpin, jadilah pemimpin yang baik.. dah mati pun orang kenang sampai bila-bila...


No comments:

Post a Comment