Sunday, July 7, 2013

Tabik Spring Pada Datuk 92 Nikahi Gadis 22 tahun



Mujamaie bersama isterinya, Muna.

SAMMARA - IRAQ. Seorang datuk berusia 92 tahun menikahi seorang gadis berusia 22 tahun, Khamis lalu.

Musali Mohammed al-Mujamaie dan isterinya, Muna Mukhlof al-Juburi berbeza umur 70 tahun. Majlis pernikahan mereka diadakan sekali dengan pernikahan cucunya.

Mujamaie yang bekerja sebagai petani menikahi Muna setelah tiga tahun kematian isterinya yang pertama. Bersama isterinya yang pertama, Mujamaie memiliki 16 anak.

Akui sangat bahagia dengan pernikahan itu, Mujamaie merasa kembali berusia 20 tahun. “Saya sangat bahagia dapat menikah sekali bersama cucu saya.

“Saya merasa seperti kembali berusia 20 tahun,” katanya yang sudah merancang untuk menikah bersama-sama dua cucunya yang berusia 16 dan 17 tahun itu.


@Tabik spring dengan datuk ni...
Tentu boleh dikongsikan dengan lelaki diseluruh dunia..
Macamana dia mengekalkan kecergasannya? Sehinggakan seperti tenaga muda lagaknya... dan pasti isteri barunya tidak pernah menyesal setelah menikahi lelaki bergelar datuk itu..
kata orang...,orang lama lambat panas! Tapi, Kalau dah panas, susah pula hendak berhentinya.. hehe.

Ini berita gerun yang ditakuti oleh mana-mana lelaki!
“Lebih 40 peratus lelaki di negara ini, termasuk seawal usia 20 tahun, didapati mengalami masalah berkaitan alat kelamin” kata Dr Ismail Mohd Tambi, seorang pakar sakit Tuan. Untuk baca, Klik Sini.


p/s para bloger umno jangan pula cuba mempermainkan nama bapa Muna tu, (yg selalu dilabel pada anwar Ibrahim) takpayahlah ditambah dosa dan dah bertimbun tu..
jangan marah beb.. aku hanya ingatkan saja..

No comments:

Post a Comment