Sunday, July 21, 2013

Ketahui Teknik Urutan Zakar

Untuk bacaan LELAKI sahaja. Posting ini mungkin ada yang mengatakan lucah, kelucahan melampau atau apa saja. Jangan menganggap ianya taboo, kerana lazimnya lelaki akan tercabar jika dipersendakan kelakiannya. Faktanya hampir 90% lelaki mengalami lemah tenaga batin atau mati pucuk.
Berita sedih buat mana2 lelaki
Apalah ertinya jika ada Wang berjuta, malah punya isteri yang cantik lagi seksi, tapi... dibuat perhiasan saja. Ingatlah Lelaki itu pakaian wanita dan wanita juga pakaian lelaki dan di dalam Al-Quran juga ada menyebutnya. Untuk itu, kepada lelaki yang ingin mencernakan kebahagiaan rumahtangganya, tidak salah untuk mencuba sendiri teknik-teknik urutan kelakian lelaki.

Teknik ini terdiri daripada 5 langkah mudah yang hanya mengambil masa lebih kurang 15 hingga 20 minit setiap malam sebelum tidur dan selepas bangun tidur untuk memanjakan senjata anda agar tahan lasak, segar, sihat dan mampu buat anda tersenyum puas dengan kehebatan anda apabila melihat senyuman pasangan anda.

Oleh kerana terdapat gambar yang rasanya tidak sesuai untuk dilihat bebudak bawah umur dan tidak molek jika disiarkan disini, jom kita jelajah ke page lain untuk belajar dan mengamalkan urutan itu di sini.

@Amal!, jangan tak amal...


No comments:

Post a Comment